loading...
دانلودکده|مرجع دانلود ایرانیان
خــــــوش آمــــدیــــــــد

http://s3.picofile.com/file/7979572575/sit_Jonam_Majid.png

 .:::. سایت بزرگ دانلودکده.:::. 



  
از همه ی شما عزیزان خواهش داریم، جهت آگاهی از آدرس جدید سایت یا هر اطلاعیه ی مهم مربوط به سایت هر چه سریعتر آی دی مدیریت سایت را Add کنید یا اینکه هنگام عضویت ایمیل واقعی خود را وارد کنید.
آی دی تلگرام: amirhosseinebr@   

برای ارتباط با مدیریت سایت از طریق ایمیل اقدام کنید.

دانلود آدرس یاب

آخرین ارسال های انجمن
Amir H.Ebr بازدید : 350 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

 

MX Player v1.7.35

***

MX Player یکی از بهترین نرم افزار های پخش ویدیو برای اندروید می باشد که تونسته است عنوان اولین دکودر چند هسته ای اندروید را برای خود به ارمغان آورد . افزون بر این اپلیکیشن پیش رو  قادر است سطح عملکردی با ۷۰ درصد بهبود را در دستگاه های دو هسته ای نسبت به تکه هسته ای ها به نمایش در آورد . افزون بر این با بهینه کردن کدک ها و موتورهای رندر کننده برای پردازشگر های ARM® NEON و NVIDIA® Tegra™ ۲ می تواند نوید پخش کننده ویدیویی بسیار عالی را به شما بدهد

Amir H.Ebr بازدید : 452 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

اگر شما هم از یکنواختی صفحه ورود (login) در ویندوز 7 خسته شده اید می توانید به کمک نرم افزار Logon Screen به سادگی صفحه لاگین این ویندوز را تغییر دهید.

شما می توانید هر عکسی را که دوست دارید برای این صفحه انتخاب کنید

لاگ آن اسکرین از دانلودکده

Amir H.Ebr بازدید : 372 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار محبوب و قدرتمند فتوشاپ به تازگی عرضه شده است که دارای امکانات فراوان و بهینه سازی های مفید زیادی می باشد. Adobe Photoshop CS6 دارای امکانات جدید برای طراحی خلاقانه به همراه موتور گرافیکی جدید Mercury می باشد که کارآیی آن را به صورت محسوسی افزایش داده است. امکانات جدید برای روتوش و طراحی ابتکاری و حتی ویرایش ویدئو را می توان از بهینه سازی های این نسخه نام برد.

 

Amir H.Ebr بازدید : 396 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

این مجموعه به آموزش تکنیک هایی میپردازد که با استفاده از آنها بتوانید تصاویر خود را به صورت فوق حرفه ای ویرایش کنید. ، Martin Evening به آموزش دروسی می پردازد که به صورت ویدیویی بوده و شما را تشویق می کند تا عکاسانه فکر کنید و توانایی های بی نظیر نرم افزار فوتوشاپ را در ذهن خود مرور کنید. یکی از ویژگی های این مجموعه آموزشی این است که تمامی فایل هایی که در این آموزش از آن ها استفاده می شود و یا ویرایش بر روی آن ها صورت می گیرد ، به صورت جداگانه از آموزش ها ، در قسمت بایگانی آموزش موجود هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید و مهارت های خود را در زمینه ویرایش و کار با فوتوشاپ محک بزنید.

 

 

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 315 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 


Microsoft Visual Studio 2013 Ultimate

 

Microsoft Visual Studio 2013 Ultimate قدرتمند ترین محیط برنامه نویسی غول نرم افزار جهان ماکروسافت است که توانسته محبوبیت فراوانی را در بین توسعه دهندگان و برنامه نویسان کسب نماید.

 

Amir H.Ebr بازدید : 232 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از قابلیت هایی که در بیشتر در اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی قرار داده شده است موقعیت یاب ماهواره ای ( GPS ) می باشد که با استفاده از آن می توانید موقعیت خود را در هر نقطه ای از کره زمین که هستید با استفاده از ماهواره ها پیدا کنید .

متاسفانه به دلیل نیاز نرم افزارهای ارایه شده برای استفاده از GPS به اینترنت بسیاری از کاربران از این امکان بی بهره مانده اند چرا که هزینه های استفاده از GPRS سرسام آور است . اما با استفاده از راهکاری که برای کاربران سایت آندروید ها فراهم آورده ایم هم اکنون می توانید از جی پی اس گوشی خود به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت استفاده کنید .

برای انجام این کار ابتدا نیاز است که نرم افزار Maverick را بر روی گوشی خود نصب کرده و سپس نقشه شهری که در آن زندگی می کنید را از آندرویدها دانلود کرده و بر روی SD card خود کپی کنید . به همین سادگی شما نیز خواهید توانست از این ابزار فوق العاده ( GPS ) به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید .

در ادامه آموزش نصب و استفاده از این برنامه را نیز برای کاربران قرار داده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

Amir H.Ebr بازدید : 291 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود KooLoader Plus v3.0 - نرم افزار مدیریت دانلود

KooLoader Plus یک نرم افزار مدیریت دانلود و اکسپلورر FTP قدرتمند، با امکانات گسترده و متنوع است که دارای قابلیت های شتاب دهنده قدرتمند می باشد. پشتیبانی از دانلود های همزمان و متعدد، از سرگیری و ادامه دانلود، دانلود از سایت های مانند یوتیوب، RapidShare و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. قابلیت های این برنامه در درجه اول برای سرعت، سادگی و سهولت استفاده می باشد. این نرم افزار از مدیریت صف و همچنین تنظیم پیکربندی دانلود پشتیبانی می کند.

Amir H.Ebr بازدید : 766 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز می خواهم چند تا فیلتر شکن (Filter Breaker) برای شما معرفی کنم این فیلتر شکن ها  صد در صد تضمینی و کاملا رجستری شده است و شما می تونید بدون هیچ تردیدی ازشون استفاده کنید.البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلتر شکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود داره که بسیار مخرب اند و سیستم شما رو به هم می ریزند .شما هم  به هدفی که دارید نمی رسید ،یعنی بجای اینکه فیلتر شکنی بکنند برای انسان فیلتر درست می کنند.

پس حتماً حتماً  دانلود کنید ...

دانلود فیلـ _ ـتر شکن قوی / 100 % تست شده. فیلتر شکن
Amir H.Ebr بازدید : 282 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود LeoMoon ParsiNegar v1.26 (formerly Persian TTT) - نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار لیومون

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمت های زبان های این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد.

Amir H.Ebr بازدید : 499 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Android SDK Release 22.0.1 - نرم افزار توسعه ی برنامه های آندروید

چند سال پیش سیستم عامل آندروید برای نخستین بار توسط کنسرسیومی به رهبری گوگل معرفی شد، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که در این مدت کوتاه این سیستم عامل موفق به پیشی گرفتن از سیستم عامل‌های پرطرفدار و جا افتاده‌ تلفن همراه چون ویندوزموبایل، لینوکس و پالم شده و خود را به عنوان تهدیدی جدی برای رقبایی چون سیمبین، RIM و آیفون نشان دهد.
آندروید به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود. آندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با استفاد از آندروید اس دی کا برنامه های مختلفی برای این سیستم عامل بنویسند. در واقع آندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. آندروید به معنای واقعی باز است، یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند. آندروید امکان استفاده از توابع داخلی  گوشی موبایل همچون شماره گیری، یا استفاده از دوربین گوشی و فرستادن اس ام اس را به برنامه نویسان می دهد تا بتوانند اپلیکیشن های قدرتمند و کاربردی برای کاربران بسازند.
Android SDK مجموعه ای از ابزارها، نمونه کد و اسنادی است که برای توسعه برنامه های آندروید مورد نیاز می باشد.

Amir H.Ebr بازدید : 584 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

Minitab یک نرم افزار کنترل کیفیت آماری و مناسب برای پروژه های Six Sigma و بهبود کیفیت می باشد. این نرم افزار به عنوان یکی از نرم افزارهای تخصصی آمار برای کنترل کیفیت، کار بر روی اعداد و تجزیه و تحلیل داده های خام شناخته شده است و در بسیاری از واحد های صنعتی بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله آن می توان با تجزیه و تحلیل داده های آماری به طراحی آزمایشات پرداخت. همچنین انجام برخی عملیات ها مانند تولید اعداد تصادفی که از توزیع های آماری خاصی مانند توزیع نرمال، کی دو، گاما، اف، برنولی، پواسن، بتا، وایبل و ... پیروی می کنند، پرداخت.
در واقع نرم افزار Minitab (مینی تب) یکی از نرم افزارهای مطرح آماری می‌باشد که در برخی زمینه های علم آمار، از جمله کاربرد آمار در صنعت و اقتصاد از قابلیت های خاصی برخوردار می‌باشد.
تحلیل های سری زمانی با گستردگی و دقت بیشتری در این نرم افزار ارائه شده است.

 

Amir H.Ebr بازدید : 302 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
د‌ر بين پست‌هاي گذاشته شد‌ه با موضوعات طنز د‌ر فضاي اينترنت، سبک معروف و پربازد‌يد‌ي وجود‌ د‌ارد‌ که با استفاد‌ه از شکلک‌هايي که به آن‌ها Troll گفته مي‌شود‌. امروز مي‌خواهيم د‌و نرم‌افزار را به شما معرفي کنيم که به کمک آن‌ها بتوانيد‌ ترول‌ها و فتوچاپهاي بي‌نظيري را د‌ر گوشي همراه خود‌ بسازيد‌ و با د‌وستانتان به اشتراک بگذاريد‌.

نرم‌افزار اول Meme Lens نام د‌ارد‌ که توسط شرکت Creacle Studio براي سيستم‌عامل ويند‌وز فون منتشر شد‌ه است.

با استفاد‌ه از اين نرم‌افزار مي‌توانيد‌ تصاويري که د‌ر حافظه گوشي همراه‌تان وجود‌ د‌ارد‌، ويرايش کنيد‌. اين ويرايش به گونه‌اي است که مي‌توانيد‌ قسمت‌هاي مختلف تصوير را برش د‌هيد‌ و به جاي آن ترول مورد‌ نظرتان را جايگزين کنيد‌.

 

برنامه Meme Lens مجموعه ترول‌هاي موجود‌ را د‌ر اختيار شما قرار مي‌د‌هد‌ و اد‌امه کار را به شما مي‌سپارد‌. حال اين شماييد‌ که بايد‌ با قد‌رت تخيل و ذوق هنريتان يک اثر طنز به جاي بگذاريد‌. اين برنامه با حجم 3 مگا بايت و براي نسخه‌هاي 7.5 و 8 ويند‌وز فون به صورت رايگان د‌ر سايت رسمي اين سيستم‌عامل قرار د‌اد‌ه شد‌ه است که د‌ر انتها نشاني آن را آورد‌ه‌ايم.


نرم افزار دومRage Meme Camera نام دارد كه براي گوشي هاي اندرويدي است. اين نرم افزار با بهره گیری از دوربین تلفن همراه شما تصاویر ترول برای افراد مورد نظر ایجاد می کند.

Amir H.Ebr بازدید : 558 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

تقویم سال 1392 را به صورت والپیپر برای کاربران دانلودکده آماده کرده ایم که می توانید دریافت کنید و از آن ها به عنوان پس زمینه و تقویم استفاده کنید .در این مطلب می توانید سه مدل تقویم مربوط به سال 1392 را دانلود کنید.در پک اول  پک 12 والپیپر وجود دارد که هر کدام مربوط به یکی از ماه های سال 92 است .در تقویم دیگر یک عکس کلی با کیفیت مخصوص چاپ از تمام ماه های سال. همچنین تقویم دیگر شامل تمام مناسبت ها و رویدادهای نجومی سال جدید است که با فرمت Pdf تهیه شده است. در این تقویم تمامی تغییرات جدید اعمال شده است , علاوه بر این جزئیات روز های خاص سال و تعطیلات مشخص شده است .تقویم با سایز (1061*1600) آماده شده است.

Amir H.Ebr بازدید : 455 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری بسیار کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد که در کنار امکاناتی در حوزه تبدیل فرمت و ریپ لوح های فشرده ، قابلیت رایت ویدیوها را نیز دارا می باشد. در مرحله اول ACDSee Video Converter Pro دارای موتور قدرتمند و سریع تبدیل فرمت می باشد که با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین کیفیت های HD (720p و ۱۰۸۰p) کاربر در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی توانمند می سازد. برای مشاهده تمامی فرمت های پشتیبانی شده به ادامه مطلب بروید. در هنگام تبدیل فرمت ، میتوانید چندین فایل را توسط نرم افزار به صورت همزمان و با تنظیمات مربوطه به صورت یکسان تبدیل کنید تا در وقت صرفه جویی نمایید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های خاص گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها باعث می شود در زمینه تکنولوژی های جدید نیز بی نیاز باشید. در زمینه رایت این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را با قابلیت پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا رایت نماید. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای موجود برروی لوح های فشرده DVD Video را ریپ نماید و آنها را با فرمت های معمول و حجم کمتر برروی هارد دیسک کاربر کپی کند. قابلیت های جزئی دیگری نظیر انجام تنظیمات bitrate ، تنظیم کیفیت صدا و تصویر ، تنظیم سایز تصویر و… و همچنین استخراج و ذخیره صدا ویدیوها نیز در این نرم افزار موجود می باشد.

 

ACDSee Video Converter Pro تبدیل ویدیوهای خود با ACDSee Video Converter Pro 3.5.41.0

 

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 229 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر ، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور رنگارنگ و زیبا را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI هستند . وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند.ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 411 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۵٫۵٫۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده May 2013 |

 

 

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 236 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه فرهنگ های لغت چند زبانه به فارسی

این مجموعه فرهنگ های لغت توسط جناب آقای رضا کارگر تهیه شده است و به طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که شامل فرهنگ نامه های زیر می باشد:

- فرهنگ لغات عربی به فارسی - فارسی به عربی (قاموس)
- فرهنگ لغات انگلیسی به فارسی (طلائی)
- فرهنگ لغات فرانسه به فارسی
- فرهنگ لغات آلمانی به فارسی
- فرهنگ لغات ایتالیائی به فارسی
- فرهنگ لغات اسپانیائی به فارسی
- فرهنگ لغات فنلاندی به فارسی
- فرهنگ لغات سوئدی به فارسی

ویژگی کلی تمامی این فرهنگ های لغت این است که امکان خواندن لغات از روی کلیپ برد ویندوز را دارد. رابط کاربری این برنامه به زبان فارسی می باشد. در این لغتنامه ها از هیچ فارسی سازی استفاده نشده لذا این لغتنامه ها با استاندارد فارسی Microsoft که بر روی ویندوز XP و ویندوز 2000 قراردارد سازگار است. بانک اطلاعات این نرم افزار ها از کد پیج UTF8 استفاده می کند. این لغتنامه مناسب ویندوز XP و 2000 می باشد.

مشخصات


حجم فایل: 35.31 مگابایت
تاریخ انتشار: 04:29 - 86/12/24
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
Amir H.Ebr بازدید : 254 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این نرم افزار یک فرهنگ لغت آسان و هوشمند و چند زبانه می باشد که قادر به ترجمه ۶۶ زبان می باشد.این فرهنگ لغت توانایی ادغام دیکشنری google,ترجمه,جست و جو را دارد.
زبان های قابل تر جمه:
آفریکانس، آلبانی ، عربی، بلاروس، بلغاری ، کاتالان ، چینی simp، چینی trad، کرواتی ، چک ، دانمارکی ، هلندی ، انگلیسی ، استونیایی ، فیلیپینی ، فنلاندی ، فرانسوی ، گالیسیایی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، مجاری، ایسلندی، اندونزیایی ها ، ایرلندی ها، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لتونی ، لیتوانی، مقدونی، مالای، مالتی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربی ، اسلواکی، اسلونیایی، اسپانیولی، سواحیلی، سوئدی، تایلندی، ترکی، اکراینی ، ویتنامی، ویلز،
ویژگی ها:*ترجمه هوشمند *ترجمه متن انتخاب شده *ترجمه یک صفحه وب * باز کردن فایل برای ترجمه *لیست چند زبانه



 

 

 نرم افزار ديکشنري چند زبانه Dictionary .NET 4.3.4363 ML+نسخه پرتابل دانلود نسخه نصب – ۰٫۷ مگابایت
 نرم افزار ديکشنري چند زبانه Dictionary .NET 4.3.4363 ML+نسخه پرتابل دانلود نسخه پرتابل – ۰٫۷ مگابایت
نرم افزار ديکشنري چند زبانه Dictionary .NET 4.3.4363 ML+نسخه پرتابل پسورد : www.downloadbaran.com

Amir H.Ebr بازدید : 287 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Babylon Pro 8.0.6 - r3
| نسخه جدید Babylon 10.0.1 r17 جایگزین نسخه قبلی شد|
امروزه وجود يک ديکشنري خوب در هر رايانه اي لازم است . نرم افزارهايي که روزانه با آنها سرو کار داريم ،با پيغام هايي که در رايانه هميشه مواجه مي شويم  همه و همه ما را ملزم به نصب يک ديکشنري خوب براي ترجمه ي لغات و حتي متن کرده است . نرم افزاري که محيط کاربري آساني داشته باشد و بتوان در هر لحظه معني لغتي را که مي خواهيم به ما بدهد . وقتي سخن از ديکشنري خوب و کاربردي در رايانه مي شود اولين نرم افزاري که به ذهن مي رسد نرم افزار محبوب بابيلون(Babylon) مي باشد که از هر لحاظ ايده آل است . تا به حال در زمينه ي نرم افزارهاي مترجم نرم افزار هاي مختلفي ساخته شده که در اين ميان ديکشنري بابيلون از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير نرم افزارهاي مترجم بر خوردار است. از همين رو امروز در ميهن دانلود ورژن جديد ديکشنري Babylon را برايتان آماده کرده ايم. همانطور که مي دانيد بابيلون يکي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي ديکشنري است که قادر است لغات و متون را به 17 زبان مختلف دنيا از جمله زبان فارسي ترجمه کند که اينکار را به آساني و تنها با يک کليک انجام مي دهد. يکي از قابليتهاي بسيار عالي که در نسخه هاي جديد اين نرم افزار ديده مي شود امکان ترجمه ي صفحات وب سايتهاست در واقع شما با اتصال به اينترنت و وارد کردن آدرس سايت مورد نظر و انتخاب زبان ترجمه مي توانيد ترجمه ي جملات و کلمات موجود در وب سايت مورد نظرتان را ببينيد.مي توانيد متن ايميل خود را فارسي ببينيد . با دکمه ي ميانبر مي توانيد معني يک کلمه را در آن واحد مشاهده نماييد. علاوه بر اين مي توانيد واحدهاي مورد نظرتان را به يکديگر تبديل کنيد مثلآ هر ريال ايران چند دلار آمريکاست. همچنين مي توانيد تلفظ صحيح و درست کلمات را با هم استفاده از اين نرم افزار بيابيد. اين نرم افزار محبوب و کاربردي را مي توانيد به صورت رايگان از پاتوق یو دريافت نماييد و از امکانات ويژه ي آن لذت ببريد .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon Pro 9.0.4 r10 :
- مترجم متن و قابلت ترجمه کلمات بصورت حرفه ای
- قابلیت تلفظ کلمات به صورت صحیح
- تغییر اندازه فونت نوشته های نرم افزار Font size
- دارای ۲۵ فرهنگ لغت عمومی در ۷۵ زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از ۳ میلیون کلمه
- فرهنگ لغت های شخصی شامل ۱۶۰۰ موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر و … در بیش از ۷۰ زبان
- مبدل واحد ها به یکدیگر
- اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
- اتصال به دایره المعارف Wikipedia
- قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
- سازگار بهتر با مرورگرهای اینترنتی
- غلط یاب آنلاین برای وبلاگ ها ، وب سایت ها و …
- اجرا در محیط های مختلف تنها با یک کلیک
- هوشمند بودن برای تکمیل کلمات
- سرعت اجرای بسیار مناسب
- حجم مناسب نسبت به حجم قابلیت ها
- پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ویندوز های عربی و انگلیسی
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 8
و …

 

روش کرک:

User Name: Legal Program
Code License: 49EGT4Y4DDXE8GN329AM2NPVJ

 

 

دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 2.3 مگابایت
پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com

Amir H.Ebr بازدید : 527 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

۲۴ پاسخ

فرهنگ لغت توکان ، جهت ترجمه سریع و راحت کلمات انگلیسی به فارسی طراحی شده است و در طراحی آن سعی شده همیشه در دسترس شما بوده و با فشردن کلید های میانبر ، فعال شود .از مزایای مهم این برنامه ، ترجمه کلمات انگلیسی انتخاب شده در برنامه های ویندوز است طوری که نیاز به تایپ مجدد کلمه مورد نظر نباشد. ویژگی های این نرم افزار جالب و رایگان را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

 

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

برخی امکانات و قابلیت های فرهنگ لغت توکان عبارتند از :
۱- سادگی محیط برنامه و استفاده از آن
۲- ترجمه سریع کلمات انگیسی به فارسی با دقت بسیار بالا
۳- قابلیت تلفظ کلیه کلمات
۴- نمایش آنی کلمات مشابه کلمه مورد نظر AutoComplete
5- امکان نمایش معانی کلمات مشابه
۶- استفاده از بانک اطلاعاتی کامل و قدرتمند
۶- در دسترس بودن همیشگی برنامه و فعال شدن با فشردن کلید های میانبر
۷- مخفی شدن برنامه با فشردت کلید Esc و یا Alt + F4
8- فعال شدن مجدد برنامه با فشردن کلید های Ctrl + Alt + T
9- ترجمه هوشمند کلمات در برنامه های استاندارد نظیر word, notepad, IE, … تنها با فشردن دکمه های Ctrl + Q
10- نمایش تاریخ هجری شمسی
۱۱- امکان تبدیل تاریخ های میلادی و شمسی به یکدیگر
۱۲- نمایش تعداد روزهای کذشته و نیز تعداد روزهای باقیمانده از سال جاری
۱۳- نمایش حیوان سال
۱۴- و …


تمام اطلاعات + دانلود + راهنما در ادامه مطلب

 

Amir H.Ebr بازدید : 279 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)


نرم افزار قدرتمندی است که با استفاده از آن می توانید بازدید و ترافیک بازدید سایت خود را افزایش دهید و در این صورت در ریکینگ سایت های پربازدید قرار خواهید گرفت . قابل توجه است که این نرم افزار به هیچ وجه آی پی شما را تغییر نمی دهد تا بازدید مورد نظر برای سایت شما ثبت شود . در اکثر سیستم ثبت و شمارش بازدید های سایت موضوع آی پی در شمارش مدنظر قرار نمیگیرد و میتوانید به راحتی بازدید خود را با استفاده از این برنامه افزایش دهید.
بعد از اجرای برنامه از شما آدرس سایت ، تعداد بازدید و زمان انتظار گرفته خواهد شد و بعد از وارد کردن این اطلاعات با زدن دکمه Start برنامه شروع به ثبت بازدید میکند . منظور از تعداد بازدید همان تعداد بازدید های دلخواهی است که شما میخواهید سایت شما به این بازدید برسد و زمان انتظار ، عددی است که بعد از بازشدن کامل سایت این زمان شروع به حرکت میکند و زمان انتظار در سایت را معین میکند . با استفاه از بخش وضعیت ( Status ) میتونید وضعیت برنامه را مشاهده کنید . توضیح این بخش به صورت زیر می باشد :
Site Name = آدرس سایت مورد نظر
Delay = زمان انتظار بعد از بارگذاری کامل سایت
All Visit = تعداد کل بازدید درخواست شده
Remaining Visit = تعداد بازدید باقیمانده در عملیات ایجاد بازدید
Visit Completed = تعداد بازدید های موفق
Status = وضعیت فعلی نرم افزار

 

این نرم افزار فقط در اختیار اعضا قرار میگیرد و افراد غیر عضو فقط با عضویت میتوانند از این نرم افزار استفاده کنند

 

با استفاده از این نرم افزار بازدید خود را 10000 برابر کنید

 

تمام اطلاعات + دانلود + راهنما در ادامه مطلب


Amir H.Ebr بازدید : 335 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)
ویرایش و میکس حرفه اي فيلم با Sony Vegas Movie Studio HD Platinum v11.0

 

همه می دانیم که کمپانی Sony همیشه حرف اول را در زمینه صوت و تصویر زده است. هرکس بخواهد بهترین را انتخاب نماید ابتدا به سمت Sony می رود. تمامی وسایل صوتی و تصویری این شرکت قابل تحسین هستند.بد نیست بدانیم که سونی به جز این که در بحث سخت افزار پیشرو است ، دستی هم در ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا دارد. بی شک این نرم افزار ها هم پس از گذاراندن مراحل زیاد و با وسواس خاص سونی وارد بازارهای رایانه ای می شوند. یکی از این نرم افزارها که آفریده Sony Creatives Software می باشد به کاربران اجازه ویرایش فیلم ها را با بالاترین کیفیت می دهد Sony Vegas Movie Studio نام گرفته است. ابزاری بسیار کامل که با قابلیت های فراوان به کاربران سونی این مژده را می دهد تا فیلم های گرفته شده با هندی کم های این شرکت را مورد ویرایش قرار داده و با کیفیتی بسیار بالا در TV یا LCD های این کمپانی به تماشا بنشینند.
در این نرم افزار که  برای همه چه آنان که هیچ تخصصی ندارند و چه آنان که در این کار حرفه هستند مناسب است. بیش از 120 قابلیت هر کسی را وسوسه می کند تا هنر سونی را با چشمان خود لمس کند. در یک کلام می توان این طور بیان کرد که هرکاری کاربر بخواهد با محصول جدید سونی می تواند انجام دهد. این بسته نرم افزاری ضمن ویرایش فیلم ها ویرایش صداها را هم در دست می گیرد . ویرایشگر صداها هم نرم افزار نام آشنای سونی یعنی Sony Sound Forge است. خیال کاربران از بابت افکت ها و طرح های آماده هم راحت خواهد شد اگر بدانند که این مجموعه بیش از 500 افکت و طرح اماده نیز در خود جای داده است. از نظر کیفیت هم همین نکته کافی است که Blu-rey انحصاری سونی و انواع DVD ها با فرمت های مختلف به صورت کامل در این ابزار تعریف شده است و قابلیت پشتیبانی دارد. تمامی اعمال ویرایش به سادگی قابل انجام است و می توان به drag-and-drop اقدام به ویرایش نمود . نسخه دهم این نرم افزار فوق العاده کامل به تازگی ارائه شده که علاوه بر قابلیت های قبلی چندین و چند قابلیت جدید هم در این نسخه دیده می شود که می تواند به حرفه ای تر شدن ویرایش ها کمک زیادی کند. این نسخه بهینه تر شده و به واسطه همین بهینه سازی ها و سازگاری هایی که با GPU ها دارند باعث سرعت بخشی به عملکردهای نرم افزار شده است است. در این نسخه دو نرم افزار Sound Forge و DVD Architect هم به همراه نرم افزار نصب می شوند که هر کدام قابلیت های متعددی در زمینه ویرایش موزیک ها و ساخت منو برای دی وی دی ها دارند. این ابزار به خودی خود هم بسیار کارآمد هست اما با اضافه شدن دو ابزار دیگه تقریبا بی نظیر خواهد شد.

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum v11.0 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
- پشتیانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود
- سازگاری با نرم افزار بسیار معروف Freehand
- ترکیب بندی و جداسازی رنگ ها با بهترین حالات ممکن
- ویرایش صدا و تصویر به صورت همزمان
- انجام کارها با drag-and-drop
- استفاده از Wizard برای ساده شدن کار ویرایش
- آموزش های نرم افزار به اینتراکتیو
- ویرایش در طول مدت پخش مدیا ها
- پشتیبانی از کیفیت های مختلف همانند 4:3, 16:9 و ...
- پشتیبانی از فرمت های مختلف در یک کار ویرایش
- خروجی نرم افزار با بهترین کیفیت
- بیش از 500 افکت و طرح آماده
- استفاده از Undo و Redo به صورت نامحدود
- نمایش فایل های تصویری به صورت Fullscreen 
- پشتیبانی از دو فرمت بسیار معروف و رایج در DVD ها یعنی MPEG-1 و MPEG-2
- ساخت متون متحرک برای زیبا شدن عمل ویرایش
- ساخت کلیپ های صوتی با پلاگین های فوق العاده مناسب
- پشتیبانی از چند کاناله بودن صداها
- پشتیبانی از صداها با کیفیت های مختلف
- پنل برای ویرایش بالا یا پائین بودن صدا
- خارج کردن صداها از لوح های فشرده (عمل Rip )
- قابلیت تعمیر صداها
- پلاگین استفاده از DirectX
- بیش از 220 انیمشین دو بعدی و سه بعدی
- بیش از 350 افکت بسیار زیبا و سفارشی
- از بین بردن قرمز چشم در تصاویر و فیلم ها
- Capture تمامی فرمت های پشتیبانی شده از سوی نرم افزار برای شروع عمل ویرایش
- رایت لوح های فشرده با صورت های مختلف
- پشتیبانی کامل از فرمت Blu-rey که ساخت شرکت سونی و در اختیار این کمپانی می باشد
- آپلود فیلم ها بر روی سایت معروف Youtube
- آماده سازی فیلم ها برای انتشار در صفحات وب
- بیش از 1001 افکت صوتی
- همراهی نرم افزار Sony Sound Forge برای بهترین عمل ویرایش بر روی صدا
- ساخت منو هایی بسیار زیبا برای DVD ها
- ساخت اسلاید شو های حرفه ای با قابلیت رایت
- پشتیبانی از فرمت معروف swf
- پشتیبانی از لوح های فشرده به اصطلاح دو طرفه (Dual-layer)
- پشتیبانی از تمامی رایتر های موجود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

دیگر قابلیت های موجود در نرم افزار :
- سازگاری خاص با ویندوز 7
- امکان مدیریت و Customize منوها در نسخه جدید
- امکان ساخت اسلایدشو
- قابلیت به نمایش درآوردن دستگاه های خروجی
- قابلیت کنترل قسمت های مختلف نرم افزار با کیبورد
- امکان Crop  اتوماتیک تصاویر
- وجود دو نرم افزار ویرایش صدا و ساخت منو برای دی وی دی ها به همراه نرم افزار
- قابلیت کار برروی 10 ویدئو به صورت همزمان
- وجود پلاگین White Balance
- پیش نمایش اتوماتیک از فیلم ها به صورت بهینه شده
- امکان رایت مستقیم دی وی دی ها در Time Line
- سازگاری با GPU ها برای سرعت بخشی به فعالیت های نرم افزار
- و ...

 طريقه فعالسازي : پس از نصب نرم افزار فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا اقدام به فعالسازی نرم افزار نمائید.
 

دریافت فایل برنامه ( 353.52 مگابایت )

http://rasekhoon.net/software/download/551612/ویرایش-و-میکس-حرفه-اي-فيلم-با-Sony-Vegas-Movie-Studio-HD-Platinum-v11-0/

Amir H.Ebr بازدید : 277 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

KMSnano برنامه ای ایده آل برای فعال سازی (کرک کردن) ویندوز ۸/۷ و همچنین آفیس ۲۰۱۰/۲۰۱۳ می باشد که برای استفاده از آن هیچ نیازی به دخالت دستی کاربر نمی باشد و تمام مراحل کرک کردن در چند دقیقه به صورت خودکار انجام می گیرد . یکی دیگر از مزیت های این برنامه عدم نیاز به اینترنت می باشد و قابلیت فعال سازی به صورت آفلاین را نیز دارد . در ادامه می توانید لیست برنامه هایی را که با این برنامه می توانید کرک کنید را مشاهده نمایید .

http://downloadho.rozup.ir/KMSnano.jpg

برنامه های پیشتیبانی شده :

Activate Windows 8 Enterprise

Activate Windows 8 Professional

Activate Microsoft Office 2013

Activate Microsoft Office Visio 2013

Activate Microsoft Office Project 2013

Activate Windows 7 Enterprise

Activate Windows 7 Professional

Activate Microsoft Office 2010

Activate Microsoft Office Visio 2010

Activate Microsoft Office Project 2010

Activate Windows Vista Enterprise

Activate Windows Vista Professional

 

password فعال سازی ویندوز 8 و آفیس 2013 توسط KMSnano v20.1 Final پسورد فایل: www.downloadha.com


لینک دانلود – 30.1 مگابایت

Amir H.Ebr بازدید : 265 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)
میکس و مونتاژ فوق حرفه ایی با Edius v6.07
امروزه نرم افزارهای بسیاری برای انجام عملیات میکس و مونتاژ ارائه می شود و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. اگر در انجام کارهایتان به انجام میکس و مونتاژ نیازمند هستید ، می توانید از نرم افزارهای مختلفی که در این زمینه ارائه می شود بهره مند شوید. یکی از قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه نرم افزار Edius است. این نرم افزار امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به بهترین شکل فایل صوتی و تصویری خود را ویرایش نمایید. این نرم افزار حرفه ای دارای قابلیت های بی شماری است که قطعأ برای آن دسته از کاربران که سروکار زیادی با میکس و مونتاژ دارند می تواند مفید فایده واقع شود. از جمله این قابلیت ها می توان به سرعت رندر بالا ، استفاده بهینه از منابع سیستم ، امکان تغییر سایز فیلم ها و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار کارکرد فوق العاده ای در زمینه کار با کیفیت های بسیار بالا (Full HD) دارد و از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند که این امر موجب بی نیاز شدن از تبدیل فایل ها برای ویرایش می شود. Canopus Edius دارای افکت های بسیاری است که می توانید آنها را با توجه به نیاز خود اعمال نمایید. در ورژن این نرم افزار که امروز برای شما در سایت راسخون آماده کرده ایم ، امکان کار با AVCHD به صورت Real Time و Full Resolution ، امکان رایت خروجی بر روی Blu-ray وجود دارد و همچنین این نسخه سازگاری کامل با ویندوز سون دارد.

برخی ویژگی های نرم افزار  Grass Valley Canopus Edius v6.07  :

- قابلیت میکس و مونتاژ در محیطی با امکانات کامل.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی از جمله : SD, HD, HDV, DV, MPEG-2 و MPEG-1
- امکان کار با فایل های ویدیویی با فرمت های فوق الذکر به صورت Real Time.
- امکان ایجاد لایه های نامحدود با تفکیک صدا ، تصویر و افکت.
- استفاده بهینه از منابع سیستم.
- دارای افکت های مختلف.
- پلاگین های آپدیت شده (2012).
- امکان ذخیره خروجی در دیسک های Blu-ray.
- سازگاری کامل با ویندوز 7.
- و...
 

نکات :
- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید.
- در صورت برخورد با خطای طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید.
- در صورت برخورد با خطای CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند.
- برخلاف بسیاری از سایت ها شما می توانید با سرعت بالا چند فایل را به صورت همزمان دانلود کنید.

- نسخه کم حجم و قبلی این برنامه با حجم 350 مگابایت را از اینجا دانلود نمایید.

سریال:
SN: 555555-HYPJP015G6G0JFC3

پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 2.48 گیگابایت )

http://rasekhoon.net/software/download/550587/میکس-و-مونتاژ-فوق-حرفه-ایی-با-Edius-v6-07/

Amir H.Ebr بازدید : 246 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

Logon Screen  نام نرم افزاری جالب و رایگان برای تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز ۷ می باشد. توسط این برنامه ، به راحتی می توانید هر زمان که خواستید عکس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ را به عکس دلخواه خود تغییر داده و نیز هر زمانی که خواستید آن را به حالت اولیه خود برگردانید. این نرم افزار نیازی به نصب نداشته و قابل حمل می باشد. سرعت انجام این کار توسط این نرم افزار خیلی خیلی بالا می باشد.

 

logon screen تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز ۷ با Logon Screen 2.52

 

 

password تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز ۷ با Logon Screen 2.52 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز ۷ با Logon Screen 2.52 لینک دانلود – ۱٫۸ مگابایت | لینک کمکی

دانلود کده در فیس بوک
با پيوستن به گروه ما ،‌ جديد ترين آهنگ ها و همچين آدرس هاي جديد دانلود را در صفحه فيس بوك خود مشاهده نماييد ...




یوز پسورد نود32

برای دریافت یوزر نیم و پسورد رایگان نود 32 روی یکی از تصاویر زیر کلیک کنید



ads

درباره ما
سلام کاربر میهمان به سایت دانلودکده خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 18 دی 1395
  • چهارشنبه 24 آذر 1395
  • پنجشنبه 15 مهر 1395
  • سه شنبه 13 مهر 1395
  • جمعه 22 مرداد 1395
  • دوشنبه 03 خرداد 1395
  • يکشنبه 16 اسفند 1394
  • شنبه 17 بهمن 1394
  • شنبه 10 بهمن 1394
  • جمعه 25 دی 1394
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • پنجشنبه 17 دی 1394
  • يکشنبه 06 دی 1394
  • دوشنبه 30 آذر 1394
  • چهارشنبه 25 آذر 1394
  • شنبه 21 آذر 1394
  • دوشنبه 16 آذر 1394
  • شنبه 14 آذر 1394
  • سه شنبه 10 آذر 1394
  • يکشنبه 08 آذر 1394
  • شنبه 30 آبان 1394
  • پنجشنبه 28 آبان 1394
  • شنبه 23 آبان 1394
  • يکشنبه 17 آبان 1394
  • پنجشنبه 14 آبان 1394
  • پنجشنبه 07 آبان 1394
  • يکشنبه 12 مهر 1394
  • جمعه 10 مهر 1394
  • سه شنبه 31 شهريور 1394
  • شنبه 28 شهريور 1394
  • چهارشنبه 11 شهريور 1394
  • چهارشنبه 29 بهمن 1393
  • سه شنبه 28 بهمن 1393
  • يکشنبه 19 بهمن 1393
  • چهارشنبه 15 بهمن 1393
  • چهارشنبه 08 بهمن 1393
  • دوشنبه 06 بهمن 1393
  • يکشنبه 05 بهمن 1393
  • پنجشنبه 02 بهمن 1393
  • چهارشنبه 01 بهمن 1393
  • يکشنبه 28 دی 1393
  • جمعه 26 دی 1393
  • دوشنبه 08 دی 1393
  • پنجشنبه 27 آذر 1393
  • چهارشنبه 19 آذر 1393
  • دوشنبه 17 آذر 1393
  • يکشنبه 09 آذر 1393
  • جمعه 07 آذر 1393
  • سه شنبه 04 آذر 1393
  • پنجشنبه 29 آبان 1393
  • دوشنبه 26 آبان 1393
  • پنجشنبه 22 آبان 1393
  • دوشنبه 19 آبان 1393
  • پنجشنبه 15 آبان 1393
  • جمعه 09 آبان 1393
  • پنجشنبه 01 آبان 1393
  • پنجشنبه 24 مهر 1393
  • جمعه 18 مهر 1393
  • پنجشنبه 17 مهر 1393
  • يکشنبه 13 مهر 1393
  • پنجشنبه 10 مهر 1393
  • پنجشنبه 03 مهر 1393
  • جمعه 07 شهريور 1393
  • جمعه 31 مرداد 1393
  • دوشنبه 27 مرداد 1393
  • يکشنبه 26 مرداد 1393
  • جمعه 24 مرداد 1393
  • دوشنبه 20 مرداد 1393
  • جمعه 17 مرداد 1393
  • چهارشنبه 15 مرداد 1393
  • جمعه 03 مرداد 1393
  • دوشنبه 30 تير 1393
  • دوشنبه 23 تير 1393
  • جمعه 13 تير 1393
  • سه شنبه 10 تير 1393
  • دوشنبه 09 تير 1393
  • جمعه 06 تير 1393
  • شنبه 31 خرداد 1393
  • يکشنبه 25 خرداد 1393
  • جمعه 23 خرداد 1393
  • شنبه 17 خرداد 1393
  • سه شنبه 13 خرداد 1393
  • شنبه 10 خرداد 1393
  • سه شنبه 23 ارديبهشت 1393
  • سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • دوشنبه 11 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • دوشنبه 19 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • شنبه 03 اسفند 1392
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392
  • يکشنبه 20 بهمن 1392
  • دوشنبه 14 بهمن 1392
  • پنجشنبه 10 بهمن 1392
  • جمعه 04 بهمن 1392
  • پنجشنبه 03 بهمن 1392
  • سه شنبه 01 بهمن 1392
  • جمعه 13 دی 1392
  • شنبه 07 دی 1392
  • شنبه 30 آذر 1392
  • چهارشنبه 27 آذر 1392
  • چهارشنبه 13 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • پنجشنبه 07 آذر 1392
  • جمعه 01 آذر 1392
  • پنجشنبه 30 آبان 1392
  • چهارشنبه 29 آبان 1392
  • دوشنبه 27 آبان 1392
  • يکشنبه 26 آبان 1392
  • شنبه 25 آبان 1392
  • سه شنبه 21 آبان 1392
  • يکشنبه 19 آبان 1392
  • پنجشنبه 16 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • جمعه 10 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • جمعه 03 آبان 1392
  • سه شنبه 30 مهر 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • چهارشنبه 24 مهر 1392
  • سه شنبه 23 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 12 مهر 1392
  • پنجشنبه 11 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • دوشنبه 08 مهر 1392
  • جمعه 05 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • چهارشنبه 03 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • يکشنبه 31 شهريور 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • پنجشنبه 21 شهريور 1392
  • چهارشنبه 20 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 01 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • سه شنبه 29 مرداد 1392
  • دوشنبه 28 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • سه شنبه 15 مرداد 1392
  • دوشنبه 14 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • چهارشنبه 26 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • دوشنبه 20 خرداد 1392
  • يکشنبه 19 خرداد 1392
  • جمعه 17 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • جمعه 10 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • چهارشنبه 08 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • چهارشنبه 1 خرداد 1392
  • چهارشنبه 01 خرداد 1392
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 26 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 24 ارديبهشت 1392
  • جمعه 20 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • دوشنبه 19 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • سه شنبه 08 اسفند 1391
  • يکشنبه 06 اسفند 1391
  • پنجشنبه 03 اسفند 1391
  • سه شنبه 01 اسفند 1391
  • دوشنبه 30 بهمن 1391
  • پنجشنبه 26 بهمن 1391
  • سه شنبه 24 بهمن 1391
  • يکشنبه 22 بهمن 1391
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • پنجشنبه 19 بهمن 1391
  • دوشنبه 16 بهمن 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • نظرسنجی
    سطح مطالب دانلود کده؟
    قالب جدید دانلود کده؟
    کدام بخش ها را بیشتر میپسندید؟؟
    پیوندهای روزانه
    تولبار ما را نصب کنید
    Get our toolbar!
    بزودی

    دانلود کده مرجع دانلود موزیک و فیلم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 928
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 1453
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 489
  • باردید دیروز : 1,562
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,220
  • بازدید ماه : 4,220
  • بازدید سال : 108,058
  • بازدید کلی : 2,095,205
  • قسمت های پخش شده از سریال گریم



    --قبلی--


    فصل اول


    فصل سوم


    فصل پنجم

    --جدید--

    فصل ششم


    تز کده

    پرده هارو بکش کنار بذار نور بیاد تو

    یه شیرینی مهمونم کن

    ازم معذرت بخواه بذار آروم باشم و سر به راه

    من بیخیاله بره هام بیخیاله بره هام

    بگو چی تو ذهنت وقتی رو به روت منم

    رو به نور مثل کوه نور با یه جیب پر پول

    با دل شیر یه که پیک پر انرژی توی پورشه سفید پشت رفیق

    مخ ترکید توی رپ فارسی زیر دستام صد هزار تیم

    همه شاخیم همه آرتیست حرکات همه فابریک

    همیشه آماده روی بارفیکس مارگیر ما کلمات رو جا مینداختیم

    رپ پارسی میشد توی تاریخ جاوید

    از هیچی شارتیک ساختیم همیشه منو مثل یه شاه میشناختین

    حتی از سنگ هم آرتیست ساختین بازی با ما یعنی آتیش بازی

    دشمنارو آشتی دادیم دیگه هیچ جوره توی پارکینگ جا نیست

    مشکلاتو خواستیم داشی صدای بمب کنار خاکریز عادیه

    کسی بینمون آب زیر کاه نی بهترینارو تو آرشیو داریم

    ♫♫♫

    پرده هارو بکش کنار بذار نور بیاد تو یه شیرینی مهمونم کن

    ازم معذرت بخواه بذار آروم باشمو سر به راه

    من بیخیاله بره هام بیخیاله بره هام

    همیشه میخ رو چکش زدیم برعکس همه به جاهای بد مشت زدیم

    خیلی دوره پشت سریم

    تا اومدیم یاد بگیریم شدیم کارتکس و انگشت زدیم

    نمیشه به هم فش ندیم

    تو من یه گرگ بزرگ شد یه پروفسور مرد یه گرگ تو گل ذوب شد

    تو شهر از گنده پر شد هرکی اومد زد و کشت و برد خورد

    سرنوشت بچه هامون تند و تند تند تو عقده گم شد

    دیدی آخر چطور شد دیدی آدم چه گرگ شد

    پرده هارو بکش کنار بذار نور بیاد تو

    یه شیرینی مهمونم کن

    ازم معذرت بخواه بذار آروم باشم و سر به راه

    من بیخیاله بره هام بیخیاله بره هام

    ♫♫♫

    اه خیلی وقته که بیخیالم

    اینو توم خوب دیدی یا نه

    کم کار شدیم میری یا نه

    اگه نه که بیریز همش و تو پیالم پر کن

    هه  بذار بره بالا کنتور

    نه جر دادم نگو مفت برد جفت پا میرم توی در قفل

    تا درس بشه برا همونی که گه خورد

    پشت سرم همشون مفت برن

    هه  میبینی میگیره قله رم

    اینا همشون گرگ ترم بهشونم بگین الکی پ تند نرن وایسا

    جلوم میله بوده پارسال من شدم بلده ی داستان

    بد باک پره میرم پی بازتاب با دستی که خاک هارم کرد آسفالت

    هنوز تازم ببین تو فهمم هم درکی از بازنده نی

    پ هر چی راه هست میریم اینجا زدن و همه رو ما بخشیدیم

    اه ببین تو این دل پر مهر هنو یه صدای نابی هست

    اونکه جمعه رم دوییده سفته پ این زخم ها بی فایده است

    ببین تو این دل پر مهر هنو برا تو هم جایی هست

    اینو میشه دید فقط اگه پرده رو بگیری کنار یه دیواری دست

    پرده هارو بکش کنار بذار نور بیاد تو

    یه شیرینی مهمونم کن

    ازم معذرت بخواه بذار آروم باشمو سر به راه

    من بیخیاله بره هام بیخیاله بره هام

     

    <حصین و پیشرو و تتلو . گرگ >

    Histats.com
    رمزینه پاسخ سریع


    برای خواندن رپس

    اینجا کلیک کنید