loading...
دانلودکده|مرجع دانلود ایرانیان
خــــــوش آمــــدیــــــــد

http://s3.picofile.com/file/7979572575/sit_Jonam_Majid.png

 .:::. سایت بزرگ دانلودکده.:::. 



  
از همه ی شما عزیزان خواهش داریم، جهت آگاهی از آدرس جدید سایت یا هر اطلاعیه ی مهم مربوط به سایت هر چه سریعتر آی دی مدیریت سایت را Add کنید یا اینکه هنگام عضویت ایمیل واقعی خود را وارد کنید.
آی دی تلگرام: amirhosseinebr@   

برای ارتباط با مدیریت سایت از طریق ایمیل اقدام کنید.

دانلود آدرس یاب

آخرین ارسال های انجمن
Amir H.Ebr بازدید : 410 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

GTA: Chinatown Wars v1.00 + data

***

در بدترین مکان امریکا برای مردن رهایتان کرده‌اند. هوانگ لی پس از قتل پدرش یک مأموریت ساده دارد: یک شمشیر باستانی را به عمویش به نام کنی تحویل دهد تا اطمینان پیدا کند که خانواده‌اش کنترل باندهای سه گانه شهر لیبرتی را حفظ می‌کند. GTA: Chinatown Wars یک بازی محبوب از سری جی تی ای است که اکنون برای اندروید ارائه شده است.

Amir H.Ebr بازدید : 423 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

بازی فوتبال فیفا ۱۴ یا همان FIFA 14 یکی از برترین بازی های فوتبالی حال حاضر است که هرساله توسط شرکت EA SPORTS  منتشر می شود . وکاربران زیادی را مشغول به خود میکند.این بازی را هر ساله مردم با رقیب دیرینه این بازی یعنی پی ای اس PES مقایسه می کنند و حتی بین آنها کری رد و بدل می شود که از جذابیت های آن به شمار میرود.مهمترین نکته این است که این بازی هرساله تغیرات چشمگیری در بازی ایجاد میکند و باعث می شود که این بازی به یک بازی کاملا واقعی و طبیعی تبدیل شده و رضایت کاربران را جلب نماید.این بازی دارای اتفاقات و تغییرات بسیار حالبی است که شما میتوانید در ادامه مطلب آن هارا مطالعه نموده و بیشتر با این بازی آشنا شوید.این بازی به صورت رایگان برای شما و البته با سرعت دانلود بالا قرار گرفته و شما هم اکنون می توانید این بازی را از سایت هستی دانلود دریافت کنید.

| فایل کرک سالم بهمراه آپدیت جدید اضافه شد |

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 289 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Amir H.Ebr بازدید : 351 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۰٫۱ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Amir H.Ebr بازدید : 16796 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (17)

بازی فوتبال لیگ برتر ایران، برای اولین بار در تاریخ گزارشگری با صدای خانم بهنوش بختیاری

به گزارش اول نیوز ، برای اولین بار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازیهای رایانه ای مجوزی صادر کرد مبنی بر اینکه در یک مسابقه فوتبال (البته از نوع بازی کامپیوتری) گزارشگر مسابقه یک خانم باشد.
مدیریت شرکت آریا اندیشان طوبی، محمد کاظم رحیمیان بعد از گذشت شش ماه بالاخره موفق به دریافت مجوز برای گزارشگری سرکار خانم بهنوش بختیاری شد.

Amir H.Ebr بازدید : 370 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Amir H.Ebr بازدید : 360 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

Amir H.Ebr بازدید : 364 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 215 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

 

Amir H.Ebr بازدید : 347 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد

The Raven Legacy of a Master Thief PC-RELOADED

 

The Raven pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PC

 

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 198 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

Fierce Tales 2: Marcus' Memory عنوان دوم از سری بازی های فکری و Hidden Object داستان های خشم آلود می باشد . در نسخه می بایست به حل رمز و رازهای یک شهر ساحلی و بازیابی حافظه خود بپردازید . شما در یک شهر ساحلی بدون هیچ خاطره ای از خواب بیدار می شوید و به دنبال کسی هستید که به شما کمک کند اما پس از مدتی می فهمید مشکل شما تنها از دست دادن حافظه نیست ! مردم شهر از موجوداتی عجیب و غریب صحبت می کنند . به یافتن رازهای پنهان این موجودات بپردازید تا شاید کلید بازیابی حافظه ی شما باشند . این نسخه Collector's Edition می باشد که دارای مواردی بیشتر نسبت به نسخه عادی است .

 

Fierce Tales 2 بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memory

 

Amir H.Ebr بازدید : 190 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 724 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد

 

Farm Frenzy 4 دانلود بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

Amir H.Ebr بازدید : 186 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد.

 

Orange Puzzle بازی فارسی و بسیار جذاب پازل نارنجی   Orange Puzzle 2.6

 

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 225 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

Shadowrun Returns 2013 PC-FLT

 

Shadowrun Returns pc cover دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

 

Amir H.Ebr بازدید : 540 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد.

Citadels PC-FLT

 

Citadels pc cover دانلود بازی Citadels برای PC

 

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 234 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

Note: Repack_English Only

 

The Last of Us ps3 cover small دانلود بازی The Last of Us برای PS3

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 346 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود BurgerTime Deluxe - بازی آماده کردن همبرگر

BurgerTime Deluxe بازی جالبی است که در آن شما آشپزی می کنید! شما باید به سرآشپز کمک کنید تا همبرگر ها را آماده کند در حالیکه سبزیجات جهش یافته مزاحم کار شما خواهند بود. در هر مرحله بازیکن باید در طبقات مختلف حرکت کند تا با عبور از روی مواد اولیه ساخت همبرگر، آن ها را به درون ظرف بفرستد. بازی دارای دو حالت مختلف "داستانی" و "یک غذای سریع" است.

Amir H.Ebr بازدید : 360 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی موبایل کلاه قرمزی 2

بازی زیای کلاه قرمزی 2 به سبک بازی Subway Surf است. در این بازی شما در حال فرار هستید و باید با عروسک های دیگر و دوستان کلاه قرمزی با گذشتن از موانع مراحل را پشت سر بگذارید. در این نسخه کلاه قرمزی تنها نیست و دوستان و اقوام او مانند پسرخاله، ببعی، فامیل دور و پسرعمه زا نیز در کنار او خواهند بود.

TehRun-KolahGhermezi92 Screenshot 1 TehRun-KolahGhermezi92 Screenshot 2 TehRun-KolahGhermezi92 Screenshot 3 TehRun-KolahGhermezi92 Screenshot 4 TehRun-KolahGhermezi92 Screenshot 5
Amir H.Ebr بازدید : 1484 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی StarCraft II: Heart of the Swarm که معرفی نیاز نداره! این بازی چند روز پیش کرک شد و ما بازی کرک شده رو براتون روی خروجی سایت گذاشتیم. حالا آموزش آفلاین بازی کردن این بازی رو براتون آماده کردیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیه.

http://up.gamerfa.ir/up/gamerfa/Gamerfa/Images/starcraft_2_heart_of_the_swarm_game_wallpaper.jpg

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 282 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
بدون شک یکی از بهترین و موفق ترین عناوین صنعت بازی های ویدئویی,به بازی GTA V عنوان Open-World جدید شرکت راک استار تعلق دارد که تا به این لحظه این عنوان فوق العاده تنها بر روی دو کنسول Xbox 360 و PS3 تایید شده و در تاریخ ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۳ میلادی بر روی این دو کنسول به صورت جهانی عرضه می شود,حال پس از رونمایی شرکت سونی از کنسول نسل بعد خود شایعاتی مبنی بر حضور بازی GTA V بر روی کنسول PS4 مطرح شده است......
 

http://up.gamerfa.ir/up/gamerfa/Gamerfa/Images/1zajw4idgezki4gutamq.png

 
Amir H.Ebr بازدید : 1119 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

کسانی که با سری Silent Hill بزرگ شدن می دونن که این بازی یکی از بزرگترین بنیان گذاران سبک ترس بود.ترسی که حتی رزیدنت اویل هم نتوانست به مخاطب وارد کند و یکی از دلایل عمده ی این ترس وجود موسیقی فاخر و زیبای این بازی هست.و پیشنهادم اینه که اگر دوست دارید ترسی حتی فراتر از Slender رو تجربه کنید سری سایلنت هیل رو بازی کنید.موسیقی های شماره اول و دوم سری بازی های سایلنت هیل رو از طرف دوست خوبمنو آقای دانیال به شما تقدیم می کنیم.

http://up.gamerfa.ir/up/gamerfa/Gamerfa/Images/SH.jpg

 

Amir H.Ebr بازدید : 245 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
عنوان انحصاری و مورد انتظار The Last Of Us با سبک و سیاقی کاملا متفاوت از دیگر آثار استودیو موفق ناتی داگ ،۱۴ June فقط برای پلتفرم PS3 منتشر میشود.بسیاری هوش مصنوعی و گرافیک بصری این عنوان را مرزی بین نسل هفتم و هشتم میدانند و قدرت کنسول PS3 را هنوز هم که هنوزه بعد از ۷ سال با تمام قوا نشان میدهد.در ادامه میتوانید آخرین تریلر منتشر شده از این بازی را به نام Redband مشاهده و دانلود کنید......
 

Eurogamer

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 340 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زندگی در معبد خرگوش ها بوسیله ی یک بیگانه به بازی گرفته می شود. شیطان شروری به مدرسه ی شما حمله کرده و تمامی دانش آموزان شما را می دزدد. تنها کار شما برنامه ریزی برای رهایی بخشی دانش آموزانتان می باشد. شیاطین شما را زنده گذاشته اند… افسوس آن را خواهند خورد! از سرعت و توانایی های جنگی خود برای نجات تمامی دانش آموزانتان استفاده کنید! از سقفی به سقف دیگر بپرید، به آرامی در طول دیوارها حرکت نمایید، با زیرکی از میان دشمنان خود حرکت کنید و آن ها را تکه تکه کنید! بازی Kung Fu Rabbit که چندی پیش برای گوشی های موبایل عرضه شده بود، حال نسخه ی کامپیوتر آن عرضه شده است و از سری بازی های کم حجم به حساب می آید.


 

Kung Fu Rabbit pc game cover دانلود بازی کم حجم Kung Fu Rabbit برای PC

 

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 333 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در بازی Reus، شما کنترل موجودات عظیم الجثه ای که به شما در شکل دهی سیاره ی مورد نظر شما کمک می کنند را در دست خواهید گرفت. شما می توانید کوه ها، اقیانوس ها، جنگل ها و … را ایجاد کنید. سیاره ی خود را با گیاهان، معادن و حیات وحش غنی نمایید. تنها یک چیز بر روی سیاره ی شما است که شما حق کنترل آن را ندارید: انسان ها! با تمام خوبی ها و بدی هایشان! شما می توانید دنیای آن ها را زینت ببخشید، اما در مورد خواسته های آن ها چنین نیست. نیازهای آن ها را مهیا کنید و آن ها می توانند رشد کنند. به آن ها بیش از حد اگر لطف کنید، آن ها حریص شده و بیشتر می خواهند! برای دانلود این بازی که جزو بازی های فکری-معمایی می باشد می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

Reus PC-VACE

 

Reus Pc Cover Small دانلود بازی Reus برای PC

 

Amir H.Ebr بازدید : 255 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Rite of Passage 2 Child of the Forest – شهر ریج مدتهاست که طلسم شده و در دل یک جنگل تاریک روشنی روز را تجربه نمی کند.تنها یک فانوس بزرگ از مردم شهر در مقابل اهریمنان تاریکی محافظت می کند.آلن که در این بازی در نقش شوهر شما وظیفه سنگینی را به عهده گرفته دل را دریا زده برای نجات شهر به دل جنگل می رود تا با سرکرده اهریمنان گفتگو کند.اما در آغاز راه گرفتار می شود.اکنون نجات شهر و آلن به عهده شماست.از امکاناتی که در اختیار دارید به بهترین نحو استفاده کرده و این بازی هیجان انگیز را به پایان برسانید. در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید. 
 

Rite Cover دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Rite S1 دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC Rite S2 دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC

 

Amir H.Ebr بازدید : 231 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Jewel Legends 2: Atlantis یکی از بازی های جدید منتشر شده در ژانر بازی های Match3 می باشد . در این بازی ها می بایست اشکال را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید تا امتیاز کسب نمایید . داستان بازی در مورد کشف شهر گمشده آتلانتیس می باشد که از نمادها و اشکال این شهر جادویی برای بازی استفاده شده است . آتلانتیس را دوباره به شکوه سابق خود برگردانید ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Jewel Legends 2 دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis

 

 

تصاویر محیط بازی :

Jewel Legends 2 S2 s دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis Jewel Legends 2 S1 s دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis

 

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 325 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این بازی مسابقه ایی داغ و هیجان انگیز که اقتباس گرفته از نسخه ششم فیلم است برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شود و بازیبازها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Fast and Furious showdown screenshots 03 small دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360 Fast and Furious showdown screenshots 02 small دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360

Fast and Furious showdown screenshots 01 small دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودکده نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

 

Amir H.Ebr بازدید : 284 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Anomaly 2 عنوان یک بازی استراتژیکی real-time می باشد . داستان بازی در سال ۲۰۱۸ در حال جریان است ، جایی که بیگانه ها با ماشین آلات خود قصد تخریب زمین را دارند و نسل بشر در خطر انقراض قرار دارد . شما می بایست با کاروان خود به مبارزه با بیگانگان بپردازید . شما به عنوان فرمانده گروه را رهبری خواهید کرد که نام شما Yukon می باشد . با تاکتیکی های تیمی برج های بیگانه ها را نابود کنید که بازی قابلیت درگیری تک و چند نفره را به شما می دهد .

 

Anomaly 2-RELOADED | 2.6 GB

 

Anomaly 2 Cover دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3 (32 bit) / Vista

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo 2.4, AMD Athlon(TM) X2 2.8 Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Geforce 9600 GS, Radeon HD4000, Shader Model 3.0, 512 MB

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 3 GB HD space

Sound: DirectX compatible

 

Amir H.Ebr بازدید : 320 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

اما در میان این سیاهی ها رگه های امید نمایان میشوند…یخ های سطح مسکو که اکنون شهری یخ زده است در حال ذوب شدن هستند.شایعاتی مبنی بر نمایان شدن خورشید در جای جای این تونل ها شنیده می شود و شما از معدود افرادی هستید که توانایی نجات مردم از این فلاکت و بدبختی را دارید و نگاه تمامی مردم بی گناه به سمت شما و گروهتان است.پس آماده شوید!مردم روسیه منتظر شما هستند.

METRO: Last Light PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Metro Last Light pc cover small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

read دانلود بازی METRO: Last Light برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

گیم پلی
فضای وهم آلود و مرده ی MLL تاثیر مستقیمی روی گیم پلی بازی دارد.با توجه به عنوان قبلی در این عنوان اصلا انتظار شوتری به شکل CoD را نداشته باشید.این بازی بسیار متفاوت است و به جرات می توان گفت اگر توانسته اید بازی CoD و Battlefield را هزاران بار تمام کنید انتظار نداشته باشید که در این بازی هم بتوانید این کار را تکرار کنید!به طور کلی ایجاد حس ناتوانی و آسیب پذیری هسته ی اصلی گیم پلی بازی را تشکیل می دهد…شما در این بازی که به نوعی بازی آخرالزمانی نیز محسوب میشود با تعداد کمی مهمات روبه رو هستید و تنها با ماسک تنفسی قادر به تنفس هستید و در مقابل شما نبرد هایی قرار دارد که حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد.در عنوان قبلی شاهد ضعف هایی در گیم پلی و بخش تیراندازی بودیم اما این ضعف ها در این بازی به طور کلی برطرف شده اند و آن طور که از تریلر های این بازی برداشت میشود اینبار تیراندازی بسیار دقیق تر و طبیعی تر شده است و با اضافه شدن تخریب پذیری به بازی،حس تیر اندازی و جهنم به وجود آمده در درگیری ها را به بازیباز و مخاطب بهتر انتقال پیدا میکند و ترس و واهمه را در چهره ی او نمایان می کند.علاوه بر این تغییرات مثبت به وجود آمده در بازی،که هر کدام به تنهایی موفقیت این عنوان را تضمین میکند،شما اینبار شاهد صحنه های سینماتیک بیشتری خواهید بود.
در صحنه ای مشاهده میشود در حالی که آرتیوم در حال تعویض خشاب است،موجودی جهش یافته روی او می پرد و در هین حال یکی از سربازان سعی میکند توجه موجود را به خود جلب کند،در همین لحظه آرتیوم از موقعیت بدست آمده استفاده می کند و اسلحه ای را بر میدارد و به سر موجود شلیک می کند.این نمونه ای از سکانس های سینمایی موجود در بازی هست که به خوبی حس ترس را به مخاطب انتقال میدهد.شما همچنین قادر خواهید بود با شمع و مشعلی که در دست دارید اجسام را شعله ور سازید تا از نور آنها استفاده کنید یا دشمنانتان را از بین ببرید و بسوزانید.قسمت های مخفی کاری هم در دموی به نمایش درآمده از بازی هم دیده شدند.نکته جالب این است که شما میتوانید لذت ترن سواری را در دنیایی ترسناک(!) را در این عنوان تجربه کنید! درجه سختی جدیدی به اسم Super Hardcore به بازی اضافه شده که به نظر میرسد افراد انگشت شماری بازی را با این درجه سختی به پایان برسانند.
در نسخه قبلی شاهد بخش چند نفره نبودیم اما سازندگان علاوه بر این که قول داده اند برای بخش تک نفره وقت زیادی صرف کنند تا این بازی بتواند حداقل جزء کاندیدا های بهترین بازی سال ۲۰۱۳ شود. گفته اند که بخش چند نفره ای لایق این عنوان به آن اضافه خواهند کرد که با توجه به اینکه شرکت ناشر تا حدودی در حال ورشکستگی است و نیاز مبرمی به فروش بالای MLL دارد می توان انتظار داشت که سازندگان از کاری دریغ نکنند و با جدیت هر چه تمام تر بتوانند بخش چند نفره ی خوبی را برای این عنوان تدارک ببینند تا بازیبازهایی که حتی نام این عنوان را نشنیده اند راغب به خرید این عنوان شوند.با توجه به تریلر های به نمایش در آمده در E3 میتوان این برداشت را کرد که روی هوش مصنوعی دشمنان و همراهان بازیباز بسیار خوب کار شده .دشمنان به صورتی به سمت شما هجوم میاورند که اگر لحظه ای غفلت کنید محاصره خواهید شما و به راحتی کشته میشوید.همراهان هم همانطور که گفته شد در صورتی که احساس کنند شما در خطر هستید به کمک شما می آیند.

 

گرافیک

سازندگان قول بهترین گرافیک زمان خود را داده اند.البته این موضوع با توجه به انتشار Tomb Raider،Assassin’s Creed 3،Crysis 3،Star Wars 1313 و بازی زیبای Watch Dogs در اواخر امسال و سال بعد کمی دور از ذهن به نظر می رسد.اما اصلا بعید نیست.Metro 2033 کاملا به همه نشان داد که گرافیکی بالاتر از نسل خود دارد.این بازی با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۰ عرضه شد برای اجر به DirectX 11 نیاز داشت که واقعا نشانی بر برتری گرافیک این عنوان نسبت به عناوین هم نسل خود بود. نورپردازی فوق العاده و بازی با نور این بازی مخصوصا در صحنه هایی که نوری جز نور چراغ قوه در محل وجود ندارد به شکل کاملا درخشانی در بازی کار شده بود و موتور بازی که بهبود یافته موتور بازی قبلی است بسیار مناسب این عنوان میباشد.
انیمیشن های روان و نرم، کیفیت خوب بافت ها و جزییات زیاد چهره دشمنان و همراهان بسیار زیبا کار شده و نشان از برتری بازی در بحث گرافیک هنری نسبت به بسیاری از بازیهای هم نسل خود میباشد…در اوایل شاید اگر از زبان سازندگان می شنویدید که قصد دارند گرافیکی بهتر از عنوان تحسین شده Crysis ارائه دهند،به حرف بازیسازان می خندیدید اما این بازی سازان بر خلاف بسیاری از بازیسازان دیگر به وعده های خود به خوبی هر چه تمام تر عمل کرده اند و می توان انتظار داشت که این بازی یکی از نامزد های دریافت جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۳ باشد.البته هنوز نمی توان با قاطعیت گفت که این اتفاق رخ دهد شاید مشکلات زیادی مثل کنترل نا مناسب و باگهای مختلف مانند بازی Rage که در ابتدا بسیار زیبا به نظر میرسید و به نوعی شبیه این عنوان است ضربه ای جبران ناپذیر بر پیکره بازی وارد کند.
طراحی محیط بسیار عالی کار شده و افکت آتش و آب و خون بسیار زیبا بوده و با تیر خوردن هر کدام از همراهان یا دشمنان خون به شکلی منطقی روی لباس ظاهر میشود.منظور از شکل منطقی این است که دقیقا خون درجایی که مورد اصابت گلوله بوده نمایان میشود که این موضوع به واقعی تر نشان دادن بازی کمک بزرگی میکند.اگر دشمنی را در نزدیکی از بین ببرید خون او روی صفحه نمایش پخش میشود یا اگر در مواقع بارانی به بالای سر خود بنگرید می بینید که قطرات با برخورد به ماسک شخصیت بازی به طرف پایین سر خواهند خورد.حرکت لباس های شخصیت ها بسیار عالی و پر از جزییات می باشد و هنگامی که با انیمیشن روان و نورپردازی عالی ترکیب شوند در یک کلام بازی به شاهکاری در زمینه گرافیک تبدیل خواهد شد.

 

صداگذاری
از این بخش آنچنان که باید و شاید اطلاعاتی منتشر نشده اما در تریلر های منتشر شده،مشاهده شد که دوبله و صداگذاری خود شخصیت و یارانش با لهجه ای روسی و به زیباترین و رسا ترین شکل ممکن بوده و هیچ ایرادی نمی توان به آن گرفت.صدا های مربوط به انفجار و بارش باران بسیار مناسب بوده و در این بخش هم هیچ تاخیری در پخش وجود نداشت.موسیقی بازی متناسب با جو سنگین و وهم آلود بازی بوده و در مواقعی که باید ترس را منتقل کنند این کار را به بهترین صورت انجام میدهند و در درگیری ها باعث افزایش هیجان می شوند و در زمانی که باید بازی را در سبک مخفی کاری پیش ببرید موسیقی آرام بخشی نواخته می شود…به طور کلی در این بازی موسیقی مطمئنا مانند نسخه قبلی آن یکی از نقاط عطف بازی خواهد بود بدون شک!

منبع توضیحات: رایان گیم

 

Amir H.Ebr بازدید : 739 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از عناوین موفق سری بازی های COD می باشد . این نسخه داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

 

| نسخه ی دوبله فارسی ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| به همراه دانلود پچ فارسی ساز به صورت جداگانه |

 

modern warfare 3 pc cover small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 processor or better

RAM: 2 GB

HDD: 16 GB free disk space

Graphics: 256 MB card with shader model 3

Sound Card: DirectX 9 Compatible

DirectX: Version 9.0c

 

Amir H.Ebr بازدید : 299 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

The Sims 3 University Life

دانلود بازی The Sims 3 University Life برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۳/۰۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۸۳ GB

 پک الحاقی جدید بازی سیمز ۳ با نام University Life منتشر شد. بازیکن در این بازی می تواند برای کاراکتر خود در دانشگاه نام نویسی کند و سپس در کلاس های مختلف شرکت کرده و مدارک تحصیلی اخذ کند. این دانشگاه در شهری جدید قرار دارد که بازیکن می تواند به گردش در آن شهر نیز بپردازد. شما در این بازی به زندگی اجتماعی در دانشگاه می پردازید، مدارک تحصیلی خود را در رشته هایی که علاقه دارید دریافت می کنید، به جشن های دانشجویی رفته و با استفاده از ترفیعات و رتبه های تحصیلی خوبی که در دانشگاه کسب می کنید، موقعیت شغلی بهتری را برای خود فراهم می آورید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Amir H.Ebr بازدید : 271 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است “

Injustice: Gods Among Us XBOX360-SWAG

 

injustice gods among us screenshots cover small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360

سیستم مبارزات کاملا شبیه به "مورتال کامبت" طراحی شده است و تغییرات قابل توجهی در آن دیده نمی شود ولی نمی توانید انتظار داشته باشید که بتمن دستهای سوپر من را از تنش جدا کرده و با آن به سرش ضربه بزند. اد- بون اشاره ای داشت به تغییرات ظاهری کاراکتر ها در حین مبارزات، مثل پارگی لباس و خراش های جزئی بر روی صورت و … ولی نباید انتظار خونریزی به اندازه "مورتال کامبت" را از این بازی داشته باشیم. همچنین سیستمی مانندX-ray وجود دارد که از "Super Meter" استفاده می کند. در این سیستم بارهایی دور نشان ابر قهرمان پر می شوند و با پر شدن و فعال کردن آن، می توانید شاهد صحنه های سینماتیک زیبایی همانند آنچیزی که در MK دیدیم، باشید. برای مثال فلش یک بار به دور زمین میدود و مشتی نثار فک سوپر من می کند که بسیار هیجان انگیز و زیبا کار شده است و قطعا به عنوان یکی از بزرگترین بخشهای بازی به حساب خواهد آمد. همینطور سیستم جدیدی به نام Wager اضافه شده است که می توانید قدرت خود را به رخ حریف بکشید که محیط جالبی برای یک مبارزه ایجاد می کند.

 

Amir H.Ebr بازدید : 870 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دانلود پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit.com 2013 Patch 3.4

 

دانلود پچ Pes 2013

 PESEdit.com 2013 Patch 3.4

 

پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit.com 2013 Patch 3.4 منتشر شد. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از این پچ بازی PES 2013 محبوب را از سایت یاس دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

تغییرات جدید در پچ PESEdit.com 2013 Patch 3.4 :

 New ball: adidas Tafugo (Liga Argentina 2013 OMB)
New teams: Npower Championship (2 new teams, total of 22 teams): Ipswich, Sheffield Wednesday; Serie bwin (2 new teams, total of 22 teams): Pro Vercelli, Virtus Lanciano, Ligue 2 (6 new teams, total of 16 teams): Arles-Avignon, Chateauroux, Havre, Laval, Nimes, Tours
15+ new faces (including Arda Turan, Burak, Ibrahimovic, Isco, a total of 800+ faces)
New kits: Atletico, Estudiantes, Flamengo, Fluminense, Godoy Cruz, Italy, Qatar, Racing Club, San Lorenzo, San Martin, Union de Santa Fe, Uruguay, Vasco
Improved selector (Other European teams now sorted by country when switching etc.)

امکانات کلی پچ بازی PES 2013 :

-      اضافه شدن لیگ یونان به همراه استادیوم های و دیگر امکانات کامل آن
-      اضافه شدن توپ لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۱۳
-      اضافه شدن جدید ترین مدل های کفش شرکت های آدیداس ، نایک و … ( کفش جدید لیونل مسی )
-      فیس ها : بیش از ۸۰۰  فیس جدید
-      شامل جدید ترین نقل و انتقال بازیکن ها
-      شامل DLC 4.00
-      کیت کامل تیم های :  Atletico Mineiro, Celtic, Coritiba, Criciuma, Cruzeiro, Gremio, Hoffenheim, Malaga, Motherwell, Nautico, Olympiacos, PAOK, Sao Paulo, Vasco da Gama
-      حذف مشکل توپ بازی در لیگ قهرمانان و حذف تمامی باگ ها و خطاهای نسخه های پیشین پچ

 

تمام اطلاعات + دانلود + راهنما در ادامه مطلب

Amir H.Ebr بازدید : 236 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.

Omerta City of Gangsters-FLT | 1.0 GB

http://downloadho.rozup.ir/Omerta_City_of_Gangsters_PC.jpg

سکوتی مرموز حکم فرما است و شما کم کم شک می کنید، اما در همین حین، مرد از پشت میز بلند می شود و به سراغ کتابخانه فلزی اش می رود. او کتابی را حرکت می دهد و تمام کتابخانه می چرخد و یک مکان دیگر در اتاق پدیدار می شود. بازی Omerta داستان دو برادر اهل سیسیل را بیان می کند که به شهر آتلانتیک در آمریکا آمده اند. بازی در تاریخ ۱۹۲۰ جریان دارد و یکی از این برادران شانس این را بدست می آورد که برای خودش زندگی بهتری درست کند. اما شما هرگز فکرش را نمی کنید که برادر دیگر چه کاره می شود. روند بازی ترکیبی از دو عنوان SimCity و XCOM است، اما دنیای آن به سریال تلویزیونی Boardwalk Empire شباهت دارد.

این ترکیب ها اصلاً بد از کار درنیامده و همه چیز خوب به نظر می رسد. شاید با نگاه اول به این نتیجه برسید که بازی دارای عمق مناسب برای جذب بازیکنان نیست. در قلب این بازی می توانید برای خود یک امپراطوری مافیایی بزرگ درست کنید. شما در Omerta دست به ساخت و سازهای مختلفی خواهد زد و از نظر Business می توانید به یک فرد بسیار قوی تبدیل شوید. حتی ممکن است دست به قتل، دزدیدن مدارک و ساخت و سازهای غیرقانونی بزنید. شما یک فرد مافیایی هستید و قدرت زیادی را بدست خواهید آورد. در این بازی باید کارهای مختلفی را انجام دهید که برای آن می توانید به صورت شخصی عمل کنید و یا یکی از افراد خود را بفرستید.

Omerta City of Gangsters S2 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC Omerta City of Gangsters S1 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC

Omerta City of Gangsters S4 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC Omerta City of Gangsters S3 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC

Omerta City of Gangsters S6 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC Omerta City of Gangsters S5 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

Direct Link

 

Amir H.Ebr بازدید : 219 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 

سرانجام پس از مدت ها انتظار ، ویرایشی جدید از بازی پرندگان عصبانی از سوی کمپانی Revio منتشر شد. بازی فوق العاده زیبای پرندگان عصبانی ، این بار با عنوان جنگ ستارگان آمده است. در تاریخ سری بازی های پرندگان عصبانی ، تا به حال قدرتی با نام LightSaber نبوده است ، در نسخه جنگ ستارگان ، حماسه ای را به کمک این نیرو در جهان افسانه ای رقم خواهید زد. ساعت ها و ساعت ها بازی لذت بخش ، با ۸۰ مرحله متنوع در مکان هایی جدید با سطوح مختلف از درجات سختی ، جذابیت خاصی به محیط بازی بخشیده اند. آیا در تاریکی و با وجود برج های لیزری ، قادر هستید مراحل را به صورت ۳ ستاره به پایان برسانید؟ برای تغییر آماده اید؟ پیشنهاد می کنیم این بازی فوق العاده زیبا را از دست ندهید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به همراه کرک فعال ساز از راسخون دانلود کنید.

راهنمای کرک بازی پرندگان خشمگین

- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله پایانی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن بازی را از حالت اجرا خارج نمایید.

 - سپس بازی را اجرا کنید.( در ویندوز ویستا و سون برای اجرای Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید). و از سریال دلخواه برای کرک استفاده کنید.

توجه: اگر هنگام اجرای بازی با پیغام OpenGL مواجه شدید، می بایستی درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید!

 

http://rasekhoon.net/software/download/651781/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86-Angry-Birds-Star-Wars-PC-v1-1-2/

دانلود کده در فیس بوک
با پيوستن به گروه ما ،‌ جديد ترين آهنگ ها و همچين آدرس هاي جديد دانلود را در صفحه فيس بوك خود مشاهده نماييد ...




یوز پسورد نود32

برای دریافت یوزر نیم و پسورد رایگان نود 32 روی یکی از تصاویر زیر کلیک کنید



ads

درباره ما
سلام کاربر میهمان به سایت دانلودکده خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 18 دی 1395
  • چهارشنبه 24 آذر 1395
  • پنجشنبه 15 مهر 1395
  • سه شنبه 13 مهر 1395
  • جمعه 22 مرداد 1395
  • دوشنبه 03 خرداد 1395
  • يکشنبه 16 اسفند 1394
  • شنبه 17 بهمن 1394
  • شنبه 10 بهمن 1394
  • جمعه 25 دی 1394
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • پنجشنبه 17 دی 1394
  • يکشنبه 06 دی 1394
  • دوشنبه 30 آذر 1394
  • چهارشنبه 25 آذر 1394
  • شنبه 21 آذر 1394
  • دوشنبه 16 آذر 1394
  • شنبه 14 آذر 1394
  • سه شنبه 10 آذر 1394
  • يکشنبه 08 آذر 1394
  • شنبه 30 آبان 1394
  • پنجشنبه 28 آبان 1394
  • شنبه 23 آبان 1394
  • يکشنبه 17 آبان 1394
  • پنجشنبه 14 آبان 1394
  • پنجشنبه 07 آبان 1394
  • يکشنبه 12 مهر 1394
  • جمعه 10 مهر 1394
  • سه شنبه 31 شهريور 1394
  • شنبه 28 شهريور 1394
  • چهارشنبه 11 شهريور 1394
  • چهارشنبه 29 بهمن 1393
  • سه شنبه 28 بهمن 1393
  • يکشنبه 19 بهمن 1393
  • چهارشنبه 15 بهمن 1393
  • چهارشنبه 08 بهمن 1393
  • دوشنبه 06 بهمن 1393
  • يکشنبه 05 بهمن 1393
  • پنجشنبه 02 بهمن 1393
  • چهارشنبه 01 بهمن 1393
  • يکشنبه 28 دی 1393
  • جمعه 26 دی 1393
  • دوشنبه 08 دی 1393
  • پنجشنبه 27 آذر 1393
  • چهارشنبه 19 آذر 1393
  • دوشنبه 17 آذر 1393
  • يکشنبه 09 آذر 1393
  • جمعه 07 آذر 1393
  • سه شنبه 04 آذر 1393
  • پنجشنبه 29 آبان 1393
  • دوشنبه 26 آبان 1393
  • پنجشنبه 22 آبان 1393
  • دوشنبه 19 آبان 1393
  • پنجشنبه 15 آبان 1393
  • جمعه 09 آبان 1393
  • پنجشنبه 01 آبان 1393
  • پنجشنبه 24 مهر 1393
  • جمعه 18 مهر 1393
  • پنجشنبه 17 مهر 1393
  • يکشنبه 13 مهر 1393
  • پنجشنبه 10 مهر 1393
  • پنجشنبه 03 مهر 1393
  • جمعه 07 شهريور 1393
  • جمعه 31 مرداد 1393
  • دوشنبه 27 مرداد 1393
  • يکشنبه 26 مرداد 1393
  • جمعه 24 مرداد 1393
  • دوشنبه 20 مرداد 1393
  • جمعه 17 مرداد 1393
  • چهارشنبه 15 مرداد 1393
  • جمعه 03 مرداد 1393
  • دوشنبه 30 تير 1393
  • دوشنبه 23 تير 1393
  • جمعه 13 تير 1393
  • سه شنبه 10 تير 1393
  • دوشنبه 09 تير 1393
  • جمعه 06 تير 1393
  • شنبه 31 خرداد 1393
  • يکشنبه 25 خرداد 1393
  • جمعه 23 خرداد 1393
  • شنبه 17 خرداد 1393
  • سه شنبه 13 خرداد 1393
  • شنبه 10 خرداد 1393
  • سه شنبه 23 ارديبهشت 1393
  • سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • دوشنبه 11 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • دوشنبه 19 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • شنبه 03 اسفند 1392
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392
  • يکشنبه 20 بهمن 1392
  • دوشنبه 14 بهمن 1392
  • پنجشنبه 10 بهمن 1392
  • جمعه 04 بهمن 1392
  • پنجشنبه 03 بهمن 1392
  • سه شنبه 01 بهمن 1392
  • جمعه 13 دی 1392
  • شنبه 07 دی 1392
  • شنبه 30 آذر 1392
  • چهارشنبه 27 آذر 1392
  • چهارشنبه 13 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • پنجشنبه 07 آذر 1392
  • جمعه 01 آذر 1392
  • پنجشنبه 30 آبان 1392
  • چهارشنبه 29 آبان 1392
  • دوشنبه 27 آبان 1392
  • يکشنبه 26 آبان 1392
  • شنبه 25 آبان 1392
  • سه شنبه 21 آبان 1392
  • يکشنبه 19 آبان 1392
  • پنجشنبه 16 آبان 1392
  • شنبه 11 آبان 1392
  • جمعه 10 آبان 1392
  • چهارشنبه 08 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • جمعه 03 آبان 1392
  • سه شنبه 30 مهر 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • چهارشنبه 24 مهر 1392
  • سه شنبه 23 مهر 1392
  • شنبه 20 مهر 1392
  • جمعه 12 مهر 1392
  • پنجشنبه 11 مهر 1392
  • چهارشنبه 10 مهر 1392
  • دوشنبه 08 مهر 1392
  • جمعه 05 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • چهارشنبه 03 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • يکشنبه 31 شهريور 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • پنجشنبه 21 شهريور 1392
  • چهارشنبه 20 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • جمعه 01 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • سه شنبه 29 مرداد 1392
  • دوشنبه 28 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • سه شنبه 15 مرداد 1392
  • دوشنبه 14 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • چهارشنبه 26 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • دوشنبه 20 خرداد 1392
  • يکشنبه 19 خرداد 1392
  • جمعه 17 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • جمعه 10 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • چهارشنبه 08 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • چهارشنبه 1 خرداد 1392
  • چهارشنبه 01 خرداد 1392
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 26 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 24 ارديبهشت 1392
  • جمعه 20 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • دوشنبه 19 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • سه شنبه 08 اسفند 1391
  • يکشنبه 06 اسفند 1391
  • پنجشنبه 03 اسفند 1391
  • سه شنبه 01 اسفند 1391
  • دوشنبه 30 بهمن 1391
  • پنجشنبه 26 بهمن 1391
  • سه شنبه 24 بهمن 1391
  • يکشنبه 22 بهمن 1391
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • پنجشنبه 19 بهمن 1391
  • دوشنبه 16 بهمن 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • نظرسنجی
    سطح مطالب دانلود کده؟
    قالب جدید دانلود کده؟
    کدام بخش ها را بیشتر میپسندید؟؟
    پیوندهای روزانه
    تولبار ما را نصب کنید
    Get our toolbar!
    بزودی

    دانلود کده مرجع دانلود موزیک و فیلم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 928
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1453
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 301
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 776
  • بازدید ماه : 4,782
  • بازدید سال : 72,823
  • بازدید کلی : 2,059,970
  • قسمت های پخش شده از سریال گریم



    --قبلی--


    فصل اول


    فصل سوم


    فصل پنجم

    --جدید--

    فصل ششم


    تز کده

    پرده هارو بکش کنار بذار نور بیاد تو

    یه شیرینی مهمونم کن

    ازم معذرت بخواه بذار آروم باشم و سر به راه

    من بیخیاله بره هام بیخیاله بره هام

    بگو چی تو ذهنت وقتی رو به روت منم

    رو به نور مثل کوه نور با یه جیب پر پول

    با دل شیر یه که پیک پر انرژی توی پورشه سفید پشت رفیق

    مخ ترکید توی رپ فارسی زیر دستام صد هزار تیم

    همه شاخیم همه آرتیست حرکات همه فابریک

    همیشه آماده روی بارفیکس مارگیر ما کلمات رو جا مینداختیم

    رپ پارسی میشد توی تاریخ جاوید

    از هیچی شارتیک ساختیم همیشه منو مثل یه شاه میشناختین

    حتی از سنگ هم آرتیست ساختین بازی با ما یعنی آتیش بازی

    دشمنارو آشتی دادیم دیگه هیچ جوره توی پارکینگ جا نیست

    مشکلاتو خواستیم داشی صدای بمب کنار خاکریز عادیه

    کسی بینمون آب زیر کاه نی بهترینارو تو آرشیو داریم

    ♫♫♫

    پرده هارو بکش کنار بذار نور بیاد تو یه شیرینی مهمونم کن

    ازم معذرت بخواه بذار آروم باشمو سر به راه

    من بیخیاله بره هام بیخیاله بره هام

    همیشه میخ رو چکش زدیم برعکس همه به جاهای بد مشت زدیم

    خیلی دوره پشت سریم

    تا اومدیم یاد بگیریم شدیم کارتکس و انگشت زدیم

    نمیشه به هم فش ندیم

    تو من یه گرگ بزرگ شد یه پروفسور مرد یه گرگ تو گل ذوب شد

    تو شهر از گنده پر شد هرکی اومد زد و کشت و برد خورد

    سرنوشت بچه هامون تند و تند تند تو عقده گم شد

    دیدی آخر چطور شد دیدی آدم چه گرگ شد

    پرده هارو بکش کنار بذار نور بیاد تو

    یه شیرینی مهمونم کن

    ازم معذرت بخواه بذار آروم باشم و سر به راه

    من بیخیاله بره هام بیخیاله بره هام

    ♫♫♫

    اه خیلی وقته که بیخیالم

    اینو توم خوب دیدی یا نه

    کم کار شدیم میری یا نه

    اگه نه که بیریز همش و تو پیالم پر کن

    هه  بذار بره بالا کنتور

    نه جر دادم نگو مفت برد جفت پا میرم توی در قفل

    تا درس بشه برا همونی که گه خورد

    پشت سرم همشون مفت برن

    هه  میبینی میگیره قله رم

    اینا همشون گرگ ترم بهشونم بگین الکی پ تند نرن وایسا

    جلوم میله بوده پارسال من شدم بلده ی داستان

    بد باک پره میرم پی بازتاب با دستی که خاک هارم کرد آسفالت

    هنوز تازم ببین تو فهمم هم درکی از بازنده نی

    پ هر چی راه هست میریم اینجا زدن و همه رو ما بخشیدیم

    اه ببین تو این دل پر مهر هنو یه صدای نابی هست

    اونکه جمعه رم دوییده سفته پ این زخم ها بی فایده است

    ببین تو این دل پر مهر هنو برا تو هم جایی هست

    اینو میشه دید فقط اگه پرده رو بگیری کنار یه دیواری دست

    پرده هارو بکش کنار بذار نور بیاد تو

    یه شیرینی مهمونم کن

    ازم معذرت بخواه بذار آروم باشمو سر به راه

    من بیخیاله بره هام بیخیاله بره هام

     

    <حصین و پیشرو و تتلو . گرگ >

    Histats.com
    رمزینه پاسخ سریع


    برای خواندن رپس

    اینجا کلیک کنید